Kotler - Bibliografia
01/03/2022

KOTLER, Philip; KELLER, Kevin Lane. Administração de Marketing: A Bíblia do Marketing. Prentice Hall Brasil, 2006, 12a edição. 776p. ISBN 8576050013
KOTLER, Philip. Marketing no Setor Público. Bookman Companhia. 1ª edição, 2007, 228p. ISBN 8577800695
KOTLER, Philip; ARMSTRONG, Gary. Princípios de Marketing. Prentice Hall Brasil, 12ª edição, 2007, 624p. ISBN 8576051230
KOTLER, Philip. Dez Pecados Mortais do Marketing. Campus, 1ª edição, 2004, 152p. ISBN 8535215034
KOTLER, Philip; PFOERTSCH, WaldemAndressa ar. Gestão de Marcas em Mercados. Prentice Hall Brasil, 1ª edição, 2007, 344p. ISBN 8577800792
KOTLER, Philip; ARMSTRONG, Gary. Introdução ao Marketing. LTC, 4ª edição, 2000. 372p. ISBN 8521611978
KOTLER, Philip. Marketing de A a Z: 80 Conceitos que Todo Profissional Deve Saber. Campus, 3ª edição, 2003. 256p. ISBN 8535211659
KOTLER, Philip; REIN, Irving; HAIDER, Donald H.; GERTNER, David. Marketing de Lugares. Prentice Hall Brasil, 1ª edição, 2005. 352p. ISBN 8576050633
KOTLER, Philip; SHIELDS, Ben; REIN, Irving. Marketing Esportivo. Bookman Companhia. 1ª edição, 2007, 360p. ISBN 8577800725
KOTLER, Philip. Marketing Essencial: Conceitos Estratégias e Casos. Prentice Hall Brasil. 2ª edição, 2004, 416p. ISBN 8587918729
KOTLER, Philip; BES, Fernando Trias de. Marketing Lateral. Campus, 1ª edição, 2004, 288p. ISBN 8535213821
KOTLER, Philip. O Marketing sem Segredos. Bookman Companhia, 1ª edição, 2005. 160p. ISBN 8536304405
KOTLER, Philip; SIMON, Françoise. Construção de Biomarcas Globais: Levando a Biotecnologia ao Mercado. Bookman Companhia, 1ª edição, 2004, 300p. ISBN 8536303719
KOTLER, Philip; REIN, Irving J.; STOLLER, Martin. Marketing de Alta Visibilidade. Makron, 1ª edição, 1999. ISBN 8534610185
KOTLER, Philip. Marketing em Ação. Campus, 1ª edição, 2002. 190p. ISBN 8535209786
KOTLER, Philip; BLOOM, Paul N.; HAYES, Thomas. Marketing de Serviços Profissionais. Manole. 1ª edição, 2002, 511p. ISBN 8520415504
KOTLER, Philip; FOX, Karen F. A. Marketing Estratégico para Instituições Educacionais. Atlas, 1ª edição 1998. 448p. ISBN 8522411166
KOTLER, Philip; Marketing para o século XXI. Ediouro, 1ª edição 2008. 320p. ISBN 9788500023958



Origem: Wikipédia, a enciclopédia livre.
WIKIPÉDIA. Desenvolvido pela Wikimedia Foundation. Apresenta conteúdo enciclopédico.

Este texto é uma reprodução literal, obtido da Wikipedia, publicado de acordo com as instruções oferecidas por esta renomada enciclopédia: "Se você desejar utilizar material da Wikipédia nos seus próprios livros, artigos, sítios ou outras publicações, pode fazê-lo, mas tem de obedecer à GNU FDL. Se estiver simplesmente a duplicar o artigo da Wikipédia deverá obedecer à secção 2 da GFDL, sobre cópia textual."

Artigo 2 da GNU FDL:

2. VERBATIM COPYING

You may copy and distribute the Document in any medium, either commercially or noncommercially, provided that this License, the copyright notices, and the license notice saying this License applies to the Document are reproduced in all copies, and that you add no other conditions whatsoever to those of this License. You may not use technical measures to obstruct or control the reading or further copying of the copies you make or distribute. However, you may accept compensation in exchange for copies. If you distribute a large enough number of copies you must also follow the conditions in section 3.

You may also lend copies, under the same conditions stated above, and you may publicly display copies.